piątek, 15 lipca 2011

Z serii "Śniadania idealne" : Musli domowe

Kiedy zobaczyłam ten przepis od razu wiedziałam, że to coś dla mnie. Lubię płatki, musli, nabiał i owoce. Szybkie śniadanie (jeśli chodzi o konsumpcję, to troszkę się delektowałam;)) jest idealne dla zapracowanych jak i dla tych, którzy chcą dbać o zdrowie. Bez gotowania i dodatku cukru. Przepis troszkę zmodyfikowałam dla siebie.


Składniki: (na 1 porcję)
  • 40g płatków owsianych
  • ok. 100ml soku jabłkowego (bez dodatku cukru - ja kupiłam firmy "Ogrody Natury" 225ml w buteleczce)
  • 1 niecałe niewielkie jabłko
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • sok z cytryny (na oko)
Przygotowanie:

Wieczorem dnia poprzedzającego śniadanie, wsypać płatki do miski, zalać sokiem jabłkowym i wymieszać i wstawić do lodówki. Następnego dnia rano, do płatków dodać starte jabłko i pokropić sokiem z cytryny. Polać jogurtem i wymieszać.


6 komentarzy:

  1. Zawsze mnie ciekawiły te nocne owsianki :-) Wspaniałe śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że z płatkami można tak zrobić, ale to jest super pomysł! Z jabłkowym sokiem musi mieć wspaniały smak! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń