niedziela, 5 czerwca 2011

Nowy rozdział czas zacząć!

Moja przygoda z gotowaniem zaczęła się od pieczenia ciast, ciasteczek i robienia sałatek. Nigdy nie lubiłam spędzać za dużo czasu w kuchni, bo tego czasu jest mało ale niestety jeść się chce...;) Przyszedł czas, by poszerzyć horyzonty i wzbogacić swoją książkę kulinarną o nowe kategorie, dlatego od jakiegoś czasu wymyślam, szukam inspiracji i próbuję nowych rzeczy.

I stąd pomysł na bloga!

Polubiłam kucharzenie. Zobaczyłam, że można w szybki i łatwy sposób "wyczarować coś z niczego". A ile satysfakcji daje, jak własnoręcznie zrobiona potrawa smakuje... :)

Oczywiście nie samym jedzeniem człowiek żyje, dlatego oprócz przepisów kulinarnych, będę zamieszczać ciekawostki, które mnie i Was mogłyby zainteresować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz